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Tipo: Trabalho de Conclusão de Curso
Título: NEUROMARKETING APLICADO A PEQUENOS NEGÓCIOS
Autor(es): 
Primeiro orientador: NARLE SILVA TEIXEIRA
Resumo: Com a consolidação da tecnologia no mundo moderno, é evidente que se torna essencial para as empresas uma estratégia de marketing satisfatória para conseguir alcançar o cliente. Atualmente o mercado encontra-se muito mais competitivo
Abstract: Neuromarketing is one of the topics of study present in marketing research. This is the connection between neuroscience knowledge applied to marketing, providing the possibility of identifying, through various technologies, the influence of each consumer's purchasing decision. That said, this work provides important information with the aim of presenting the use of neuromarketing in small companies, as this science is not limited to famous large companies. The research was bibliographical and had a qualitative approach. In the end, it was possible to show the image that neuromarketing is not a tool just for large companies, as a conclusion it is indicated how a small business can benefit from neuromarketing through studies and research already carried out.
Palavras-chave: neuromarketing
empresas
consumo.
País: 
Editor: Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul
Sigla da Instituição: UFMS
Tipo de acesso: Acesso Restrito
URI: https://repositorio.ufms.br/handle/123456789/10143
Data do documento: 2024
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