Use este identificador para citar ou linkar para este item: https://repositorio.ufms.br/handle/123456789/10143
Registro completo de metadados
Campo DCValorIdioma
dc.creator-
dc.date.accessioned2024-12-02T17:58:54Z-
dc.date.available2024-12-02T17:58:54Z-
dc.date.issued2024pt_BR
dc.identifier.urihttps://repositorio.ufms.br/handle/123456789/10143-
dc.description.abstractNeuromarketing is one of the topics of study present in marketing research. This is the connection between neuroscience knowledge applied to marketing, providing the possibility of identifying, through various technologies, the influence of each consumer's purchasing decision. That said, this work provides important information with the aim of presenting the use of neuromarketing in small companies, as this science is not limited to famous large companies. The research was bibliographical and had a qualitative approach. In the end, it was possible to show the image that neuromarketing is not a tool just for large companies, as a conclusion it is indicated how a small business can benefit from neuromarketing through studies and research already carried out.-
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.publisherFundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sulpt_BR
dc.rightsAcesso Restritopt_BR
dc.subjectneuromarketing-
dc.subjectempresas-
dc.subjectconsumo.-
dc.subject.classificationCiências Sociaispt_BR
dc.titleNEUROMARKETING APLICADO A PEQUENOS NEGÓCIOSpt_BR
dc.typeTrabalho de Conclusão de Cursopt_BR
dc.contributor.advisor1NARLE SILVA TEIXEIRA-
dc.description.resumoCom a consolidação da tecnologia no mundo moderno, é evidente que se torna essencial para as empresas uma estratégia de marketing satisfatória para conseguir alcançar o cliente. Atualmente o mercado encontra-se muito mais competitivopt_BR
dc.publisher.countrynullpt_BR
dc.publisher.initialsUFMSpt_BR
Aparece nas coleções:Administração - Bacharelado (CPCS)

Arquivos associados a este item:
Arquivo TamanhoFormato 
16148.pdf663,16 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.