Use este identificador para citar ou linkar para este item: https://repositorio.ufms.br/handle/123456789/9823
Registro completo de metadados
Campo DCValorIdioma
dc.creatorMARIANA KARINE SOUZA DOS SANTOS-
dc.date.accessioned2024-11-22T19:28:06Z-
dc.date.available2024-11-22T19:28:06Z-
dc.date.issued2024pt_BR
dc.identifier.urihttps://repositorio.ufms.br/handle/123456789/9823-
dc.description.abstractAddressing issues involving education is of great relevance to everyone, especially for undergraduate courses that train people to be in charge of a classroom made up of a wide variety of students, thus requiring the need to think about effective methodologies and practices to work with today's students. In this perspective, this work is a concise explanation of Vera Maria Candu's work "Teaching_Learning: Challenges of the Teaching Profession" which deals with reflective and extremely important themes for the construction of knowledge regarding good teaching methods and current teaching practices.-
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.publisherFundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sulpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectEducação-
dc.subjectsaber-
dc.subjectdesafios-
dc.subject.classificationCiências Humanaspt_BR
dc.titleMetodologias aplicadas à Didática como fonte de Ensinopt_BR
dc.typeOutrospt_BR
dc.contributor.advisor1JANAINA NOGUEIRA MAIA CARVALHO-
dc.description.resumoBases epistemológicas e históricas da Didática. Didática e formação docente. Construção da identidade docente. Mediação pedagógica e o processo de ensino e aprendizagem.pt_BR
dc.publisher.countrynullpt_BR
dc.publisher.initialsUFMSpt_BR
Aparece nas coleções:Pedagogia - Licenciatura (CPAQ)

Arquivos associados a este item:
Arquivo TamanhoFormato 
17196.pdf172,14 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.