Use este identificador para citar ou linkar para este item: https://repositorio.ufms.br/handle/123456789/118
Registro completo de metadados
Campo DCValorIdioma
dc.creatorVianna, José Francisco-
dc.creatorAydos, Maria Celina Recena-
dc.creatorSiqueira, Onofre Salgado-
dc.date.accessioned2011-07-06T13:43:41Z-
dc.date.available2021-09-30T19:57:42Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.urihttps://repositorio.ufms.br/handle/123456789/118-
dc.description.abstractThis is a study concerned with determining the efficiency in training high school chemistry teachers in the Federal University of Mato Grosso do Sul. The analysis was based on the following information, i.e., the opinion of the students who were enrolled in the course, university entrance examinations and academic performance. We reach the conclusion that the goal was partially achieved in training high schools' teachers. Further suggestions and strategies are proposed in order to overcome the problems.pt_BR
dc.language.isoporpt_BR
dc.publisherQuímica Nova-
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectQuímica - ensino superiorpt_BR
dc.subjectFormação de Professorespt_BR
dc.titleCurso noturno de licenciatura em química - uma década de experiência na UFMSpt_BR
dc.title.alternativeAn evening chemistry course: A decade of experience in training teacherspt_BR
dc.typeArtigo de Periódicopt_BR
dc.identifier.doi10.1590/S0100-40421997000200015-
Aparece nas coleções:FAENG - Artigos publicados em periódicos

Arquivos associados a este item:
Arquivo Descrição TamanhoFormato 
Curso noturno de licenciatura em quimica.pdf115,99 kBAdobe PDFThumbnail
Visualizar/Abrir


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.